Platební možnosti
Napište nám
Vše o nákupu
Jak nakupovat
Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Předpokládejme, že jste si vybrali požadované zboží a vložili ho do košíku.
Hledání zboží
Máte-li zájem o konkrétní zboží, nejrychlejším způsobem k jeho nalezení je použití vyhledávání. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:
v hlavní nabídce si vyberete kategorii Manikúra, Pedikúra, Kosmetika nebo Masáže a poté procházíte jednotlivé kategorie, které najdete v levém sloupci jako podkategorie
Vyhledávací box + našeptávač neboli prázdné políčko s tlačítkem „Lupa “, které se nachází napravo nahoře na stránce. Stačí do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží, našeptávač vám ihned nabídne dostupné možnosti (to znamená nejoblíbenější výrobky a stránky, které obsahují zadané klíčové slovo v názvu nebo popisu) a poté kliknout na tlačítko „Hledat“ nebo zvolit „enter“ na klávesnici.
Nevíte si rady při výběru produktu? Nemůžete se rozhodnout, který je pro Vás ten pravý? Nerozumíte některému z pojmů? Nevadí. Obraťte se na nás telefonicky nebo emailem. Veškerén dotazy Vám rádi zodpovíme a poradíme s výběrem produktů.
Košík
V Košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu s DPH. Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.
Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.
Kompletní obsah Košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na ikonu s textem Košík v pravé horní části stránky.
Přihlášení
Pokud jste naším stálým zákazníkem, můžete využívat uživatelské rozhraní pro registrované zákazníky. Registraci můžete provést při první návštěvě našeho obchodu, aniž byste si museli objednat zboží z našeho e-shopu.
V uživatelském účtu si můžete nastavit:
- sledování cen - u vašeho zájmového zboží budeme za Vás každý den sledovat a informovat Vás o dostupnosti nebo aktuální ceně vámi vybraného zboží
- oblíbeného zboží - slouží k sestavení vašeho nákupu, ke kterému se budete chtít vrátit až po nějaké době např. za týden nebo měsíc
- moje objednávky – zde je historie zboží, objednávek a jejich vyřízení, které jste v našem e-shopu nakoupili
Registraci do našeho obchodu můžete provést při první návštěvě našeho e-shopu nebo v průběhu první objednávky.
V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace zákazníka. Při objednávce stačí odškrtnout možnost „Přeji si vytvořit uživatelský účet“.
Osobní údaje
Pro správnost objednávky je nutné uvést Váš e-mail (ten slouží jako hlavní komunikační kanál po dobu objednávky), telefonní číslo, adresu bydliště, popř. fakturační adresu. Stejné informace zákazník uvádí, pokud se registruje do našeho e-shopu.
Kupujícímu, je poskytována ochrana osobních údajů podle zákona č. 110/20019 Sb, o zpracování osobních údajů.
Doprava a platba
Výběr dopravy a platby bude nabídnut každému zákazníkovi při uzavírání objednávky. Zákazník má na výběr několik kombinací plateb a způsobů dopravy. Při objednávce nad 1 500Kč je doprava zdarma prostřednictvím Zásilkovny, při objednávce nad 2 000,-Kč je doprava zdarma prostřednictvím České pošty a při objednávce nad 3 000,-Kč je doprava zdarma prostřednictvím DPD. Při objednávce nad 3 000Kč od nás obdržíte malou pozornost a doprava je zdarma.
- Balík Česká Pošta – Zásilka doručena adresátovi obvykle do dvou dnů od podání do poštovní sítě s možností uložení zásilky na vaší poště.
- možno platit na dobírku (při předání zboží zákazníkovi doručovatelem)
- Balík DPD – zásilka doručována adresátovi zpravidla do druhého dne od podání do doručovací sítě DPD, zásilku je možno zaslat na Vámi uvedenou adresu, kde se budete vyskytovat (třeba i do práce), doručovatel Vás bude nejpozději 1 hodinu předem kontaktovat s potvrzením předání vaší zásilky.
- platba na dobírku hotově u přepravce
- Zásilkovna - zásilka je doručena na pobočku Zásilkovna.cz do 3 až 5 pracovních dnů po potvrzení objednávky. Zásilka nesmí přesáhnout hmotnost 5kg. Seznam poboček Zásilkovna.cz naleznete na http://www.zasilkovna.cz/kontakty-na-pobocky . O možnosti vyzvednutí zásilky budete informováni pomocí služby Zásilkovna.cz emailem a SMS zprávou.
- z technických důvodů nezasíláme na dobírku pouze při platbě předem
- GLS - spolehlivé doručení. Zboží je odesláno společností GLS Czech Republic s.r.o. Při platbě dobírky máte možnost úhrady v hotovosti nebo platební kartou. Zásilku můžete sledovat zde: https://gls-group.com/CZ/cs/home
Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno Vámi objednané zboží skladem a my Vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. Za rozdělení zásilkem je účtováno poštovné dle počtu odeslaných balíků.
U všech typů dopravy (nevztahuje se na osobní vyzvednutí) si můžete posunout datum doručení až o 5 dnů. V případě osobního odběru si můžete vyzvednou objednávku do 3 dnů od potvrzení objednávky.
V tomto kroku Košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje. Máte-li k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka/sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.
Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, přehled slev ze slevových poukazů, cenu za dopravu a předpokládaný termín doručení zboží, případně osobního vyzvednutí, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.
Je dobré vědět
O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni telefonicky nebo emailem. Po celou dobu tak máte přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás neprodleně telefonicky na čísle +420 605 000 123 nebo e-mailem na anpro@anpro.cz.
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.